Care Check-In
Het wennen aan de therapie kan moeilijk zijn, dus we hebben een functie gemaakt gericht om u te coachen tijdens uw therapiereis.
Wat is Care Check-In?
Care Check-In gebruikt op tijd gebaseerde controles tijdens de eerste 28 dagen therapie om u vragen te stellen, direct op het apparaat of via de myAir-app, zodat u feedback kunt geven over hoe de therapie gaat. Voor eenvoudig op te lossen problemen, zoals maskerlekkages, stuurt Care Check-In u eerst naar de zelfhulpmiddelen.
Als uw zorgleverancier uw therapie volgt via AirView en uw AirSense 11-apparaat in AirView geregistreerd heeft, kunnen zij uw antwoord zien op hun AirView-dashboard. Care Check-In informeert uw zorgleverancier hoe het met u gaat, en stelt hen in staat u te bereiken en te ondersteunen tijdens uw therapie.
Voor informatie over hoe ResMed uw gegevens en privacy beschermd, ga naar ResMed.com/PatientData
Hoe ziet Care Check-In er uit?
Als u op ‘OK’ klikt in het scherm ‘Personaliseren’ op uw AirSense 11-apparaat, schakelt u de ‘Care Care Check-In’-functie in.
U kunt deze functie uitschakelen door op ‘Nee, bedankt’ te klikken als er een ‘check-in’-scherm verschijnt op uw AirSense 11-apparaat of op de myAir app.
Raadpleeg de gebruikershandleiding voor relevante informatie betreffende waarschuwingen en voorzorgsmaatregelen die moeten worden overwogen voor en tijdens gebruik van het product.